Welcome to my blog, hope you enjoy reading

PÀGINA D'INICI

24/11/13

TALLER CALENDARI D'ADVENT / TALLER CALENDARIO ADVIENTO


Ahir per primera vegada participava amb un taller d’scrap: Concretament el taller impartit per la Raquel de Papers Trencats, a la botiga grappa de BCN.  Un taller on vam realitzar un calendari d’advent molt xulo (el que us ensenyem a continuació amb les companyes del taller).

Ayer por primera vez participaba en un taller de scrap: Concretamente el taller impartido por Raquel de "Papers Trencats", en la tienda grappa de BCN . Un taller donde realizamos un calendario de adviento muy chulo (El que os enseñamos a continuación con las compañeras del taller).



(Gràcies noies per compartir amb mi aquest matí, espero poder coincidir amb vosaltres un altre dia amb algun altre taller.)


El taller era de les 10 del matí fins a les dues però concretament vam acabar a dos quarts i cinc de tres del migdia, van passar les hores volant... No ens va donar temps acabar del tot el calendari i ens vam haver d’endur la feina de col·locar els números i els cordills de les caixetes cap a casa.

El taller era de las 10 de la mañana hasta las dos pero concretamente acabamos a las tres menos cuarto del mediodía, pasaron las horas volando ... No nos dio tiempo de terminar del todo el calendario y nos tuvimos que llevar el trabajo de colocar los números y los cordeles de las cajitas a casa.

Durant el trajecte fins a casa, no em vaig poder estar sense fer res, mentre la nena dormia i vaig col·locar tots els cordills a les caixetes. Ara durant aquesta setmana podré acabar de decorar les caixes amb els seus números i amb els seus regalets dins de cada una.

Durante el trayecto hasta casa, no pude estar sin hacer nada, mientras la niña dormía coloqué todos los cordeles en las cajitas. Ahora durante esta semana podré terminar de decorar las cajas con sus números y con sus regalitos dentro de cada una.

Mare meva com que no tenia feina i projectes a mitges doncs ara un altre jajaja!!!


Madre mía como que no tenía trabajo y proyectos a medias pues ahora otro jajaja!!!
  
Tant aviat com pugui us podré ensenyar amb el que estic treballant fa dies... Però per anar obrint l’interès d’alguns/es us faig cinc cèntims:

Tan pronto como pueda os podré enseñar con el que estoy trabajando hace días... Pero para ir abriendo el interés de algunos/as: 

1.Mini àlbum per el I Concurs Solidari.
2.Postals de Nadal per tota la família. 
(Inspiració del blog bertaipolete.blogspot.com) 
Em van agradar molt les felicitacions de nadal
 fetes per ella el 2009 i he seguit el mateix patró 
per les meves d’aquest any.
3. Petits detalls de decoració pels convidats del 
sopar del 24 de desembre a casa.

1. Mini álbum para el I Concurso Solidario.
2.Postales de Navidad para toda la familia.
(Inspiración del blog bertaipolete.blogspot.com) 
Me gustaron mucho las felicitaciones de navidad hechas
 por ella en 2009 y he seguido el mismo patrón para las mias de este año.
3.Pequeños detalles de decoración para los 
invitados de la cena del 24 de diciembre en casa.

4 comentaris :

Mon ha dit...

Ei, Susagna, si que va ser un matí molt xulo i de moooolta feina!!! Ja ho crec!! Gràcies per la foto! A veure si ens tornem a trobar algun dia per aquests móns escrapers!!! :)
Montse (regalessiaambmenta.blogspot.com)

Raquel Reyes ha dit...

Jajaja ja et veig passant els cordills per les capsetes !!! Ja veuràs com gaudiras de posar els numerets ;-). Mooltes gràcies per venir la veritat és que en vaig gaudir moltíssim del grup !!!

Petonets

Unknown ha dit...

Montse segur que ens tornarem a trobar pq x part meva no crec q trigui gaire a fer un altre curs.

Raquel de gràcies per venir res de res n+ faltaria... m'ho vaig passar genial i penso estar súper atenta els teus cursets pq ven aviat en vull fer un altre... Les gràcies les dono jo amb tu x fer que ens sentíssim com a casa i q el teu tracte fos tant proper com si ens coneguéssim de sempre. Encara no he fet mai cap àlbum gran, per tant, crec que serà el pròxim a no ser que algun altre taller q es faci abans em cridi l’atenció pq després m’apunto volantttt... Ens veiem a la Creativa... No ser quin dia baixaré xo et passaré a veure segur. Necessito Big Shottttt o Slice no ser quina faré però la Big Shot em va encantar per tant..... Ja t’explicaré!!!!! Fins aviat!!!!

Fashion Lover ha dit...

Que bonitas creaciones!

Besos!

Publica un comentari a l'entrada