Welcome to my blog, hope you enjoy reading

PÀGINA D'INICI

26/12/13

PUBLICACIÓ NADALENCA/ PUBLICACIÓN NAVIDEÑA



Aquests dies entre preparar el Sopar del 24 de Desembre a casa amb la família, la nena, els regals, l’ordinador espatllat m’han fet estar desconnectada del blog i de les les publicacions.

Estos días entre preparar la Cena del 24 de Diciembre en casa con la familia, la niña, los regalos, el ordenador estropeado me han hecho estar desconectada del blog y de las publicaciones.

Per això amb la publicació d’avui vull mostrar unes quantes coses que m’han passat aquests dies.

Por eso con la publicación de hoy quiero mostrar unas cuantas cosas que me han pasado estos días.

Primer de tot vull mostrar les Postals de Nadal d’aquest any ara que estic segura que tothom les ha rebudes. Com ja vaig dir he seguit el patró de Berta i Polete el 2009 però amb algun detall meu i sobretot la meva puçeta.
Ha estat tot un repte fer aquestes 40 postals per la família però estic molt orgullosa de com han quedat i sobretot de veure la família contenta un cop les rebien.

Ante todo, quiero mostrar las Tarjetas de Navidad de este año ahora que estoy segura de que todos las han recibido. Como ya dije, he seguido el patrón de Berta y Polete en 2009 pero con algún detalle mio y sobre todo mi pulguita.
Ha sido todo un reto hacer estas 40 postales para la familia pero estoy muy orgullosa de cómo han quedado y sobre todo de ver a la familia contenta una vez que las recibían.









També us vull mostrar el que vaig rebre el dilluns 23, just a temps per festes després de tots els entrebancs... Si la postal de la Montse amb la qual vaig apuntar-me a l’intercanvi de postals d’aquest nadal i com ella diu espero que aquesta sigui només la primera que ens intercanviem. “Moltes gràcies Montse per aquesta Postal tant maca i amb aquest escrit tant especial”. Espero poder rebre molts altres treballs fets per tu.

También os quiero mostrar lo que recibí el lunes 23, justo a tiempo para fiestas después de todos los obstáculos... Si la postal de Montse con la que me apunté al intercambio de postales de estas navidades y como ella dice espero que esta sea sólo la primera que nos intercambiamos. "Muchas gracias Montse por esta Postal tan bonita y con este escrito tan especial". Espero poder recibir otros muchos trabajos hechos por ti.







Seguidament també us mostro el detall que vaig fer per cada convidat amb el menú del sopar del 24 de decembre.

Seguidamente también os muestro el detalle que hice para cada invitado con el menú de la cena de noche buena.





I per últim també vull mostrar dues fotos de dues caixetes que vaig fer amb dues
oueres:

Y por último también quiero mostrar dos fotos de dos cajitas que hice con dos
hueveras:

La Primera va ser encàrrec del lluís el meu home, volia regalar un iphone5 a la meva sogre però amb un altre caixa i vam decidir posar-li amb una ouera amb aquesta decoració.... a veure que us sembla:


La Primera fue encargo del luis mi marido, quería regalar un iPhone5 a mi suegra pero con otra caja y decidimos ponerlo con una huevera con esta decoración .... a ver que os parece:







La segona va ser així a última hora... Per regalar una mica de xocolata a la meva mare... I així va quedar:

La segunda fue así a última hora ... Para regalar un poco de chocolate a mi madre ... Y así quedó:







Gràcies per la vostra visita
Gracias por su visita
Image and video hosting by TinyPic

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada