Welcome to my blog, hope you enjoy reading

PÀGINA D'INICI

7/1/14

BONA ENTRADA D’ANY A TOTHOM / BUENA ENTRADA DE AÑO A TODOS/AS



Ara ja han passat els Reis i han acabat les festes.

Ahora ya han pasado los Reyes y han acabado las fiestas. 

El diumenge dia 5 quan vaig arribar d’entrenar amb bici de carretera...  Sabeu que va passar???

El domingo día 5 cuando llegué de entrenar con bicicleta de carretera ... Sabéis que pasó???

Em vaig trobar el meu home scrapejant?????

Me encontré a mi marido scrapeando?????

Doncs si estava una mica fotut i em va deixar sortir a mi un parell d’horetes amb bici i ell es va quedar amb la nena.... I quan he vaig arribar....  Així el vaig trobar... Amb les mans a la massa... Amb les meves cosetes:

Pues si estaba un poco malo y me dejó salir a mí un par de horas en bici de carretera y él se quedó con la niña .... Y cuando llegué .... Así lo encontré ... Con las manos en la masa ... Con mis cositas: 








Com podeu veure crec que tenia febre de veritat!!!!!

Como podeis ver creo que tenía fiebre de verdad!!! 

Les seves paraules: “Vida estic fent escarimovie com diu ell jajajaja!!!!”

Sus palabras: "Vida estoy haciendo escarimovie como dice él jajajaja!!"

Resulta que estava preparant aquest sobre pels seus pares.

Resulta que estaba preparando un detallito para sus padres

------------

Visita els Reis Mags

Visita a los Reies Magos


I el dia 6, Reis el matí.... Tots els paquets a sota l’arbre ja havien passat els Reis Mags de l’Orient. I ens han regalat tot això:

Y el día 6, Reyes por la mañana .... Todos los paquetes debajo del árbol, ya habían pasado los Reyes Magos de Oriente. Y nos han regalado todo esto:







Gràcies
Gracias


Image and video hosting by TinyPic

3 comentaris :

Montse ha dit...

Jajjjajaja, m'has fet riure amb l'entrada!!! has creat un monstre de l'scrap, eh? o de l'scarymovie, jejeje. El resultat fantàstic i ostres! quins reis més xulos! m'encanten aquestes càmeres!!! Un petonàs i a gaudir d'aquests treballs!

Unknown ha dit...

Bona tarda Montse,
Si t'ha fet riure la meva entrada, imaginat la cara q em va quedar a mi quan el vaig trobar així??? Vaig deixar el casc i li vaig fer fotos de seguida... El moment havia de quedar guardat amb algun lloc... i q millor q amb unes fotos???
Gràcies per tot!!!

Shei ha dit...

jajaja! Eescarimovie! Bon any nou!
Kissitos!!

Publica un comentari a l'entrada