Welcome to my blog, hope you enjoy reading

PÀGINA D'INICI

9/10/13

Un Nou Hobby


 SCRAP???? Què és això???

És el que vaig pensar jo quan fa dues setmanes vaig començar a buscar com fer un regal original amb una amiga que es casava.

Buscant per internet em vaig topar amb una pàgina la qual una noia ensenyava els seus projectes fets i els seus tutorials etc.  A partir d’aquí vaig anar passant de pàgina en pàgina, em van passar les hores i les idees cada vegada eren més grans, fins que vaig trobar quin podria ser el regal. Pensava que faria el regal i ja estaria però la cosa no va acabar així el dia que vaig anar a “Cromatismes” a comprar material em vaig emocionar i vaig comparar “QUATRE” coses jajaja. Però cada dia que passa vull fer algun projecte nou, ja sigui per mi mateixa o per un regal i necessito buscar idees, comprar material, etc. En definitiva que amb dues setmanes estic enganxadíssima.

Pobre de mi, imagineu si coneixia poc aquest món que ara quan el dia 18 de Juny vaig tindre la meva primera filla, una cosina de la meva parella em va regalar aquest marc que podeu veure a continuació el qual em va fer més il·lusió que qualsevol regal de més valor econòmic però no sabia que estava fet amb aquesta tècnica la qual és molt popular els Estats Units i França.


A partir d’això no he parat de buscar, llegir llibres com el de Judy Alonso, pàgines de diferents scraperas etc, les quals encara m’han fet enganxar més. A dia d’avui tinc el despatx ple de material i que no ser on col·locar per tant necessita un espai, el qual buscarem aquest cap de setmana a ikea i el construirem per l’scrap.


Actualment una racó del despatx amb tot el material apilat com es pot.


Una mica més de material comprat el cap de dos dies d’haver anat a cromatismes a BCN.

Perdo però encara no us he informat de que és l’scrapbook doncs segons Judy Alonso “El seu significat literal és <> es una técnica creativa que se hace con las manos gracias a la cual podemos convertir objetos cualesquiera en verdaderos obres de arte utilizando materiales (botones,adornos,abalorios, etcètera) que pegados, cosidos, ajustados se convertiran en una experiència visual única y emocionante” “Bajo la etiqeta scrapbooking se agrupan multitud de técnicas”.

Bueno després del rotllo... Només volia dir que fins ara el meu hobby era l’esport el qual compartia a través d’aquest blog però a dia d’avui en tinc dos més un de molt gran que és fer tot el possible amb la meva filla Arlet i el tercer l’Scrap el qual tot just començo a inicar-me amb aquesta tècnica però el qual també dedicaré un espai dins del bloc per compartir amb d’altres scraperas i amb tot el qui li interessi.

Gràcies per dedicar uns minuts a tot aquest rotllo que m’ha fet molta il·lusió compartir amb vosaltres.

1 comentaris :

Unknown ha dit...

Bienvenida al Scrap... no sabes donde te has metido!! jajaja esto engancha muuucho!!

Publica un comentari a l'entrada